سفارش عایق پشم سنگ ،بعنوان عایق صدا و عایق حرارتی از بیشترین سفارش های امروزی می باشد که در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود.  استفاده از پشم سنگ عایق صدا هیچگونه آسیب و تهدیدی برای انسان و محیط زیست نداشته و استفاده از این عایق مجاز می باشد.

عایق پشم سنگ چیست؟

عایق پشم سنگ یکی از پرتقاضا ترین و بهترین عایق های صوتی و حرارتی به شمار می رود که در سال های اخیر بسیار مورد توجه کاربران و مخاطبان قرار گرفته است.

می توان گفت این عایق معدنی در سراسر دنیا به عنوان عایق کاری مورد بهره برداری واقع شده است.

پشم سنگ با ویژگی عایق صوتی، با توجه به داشتن مزیت های بسیاری از جمله مقاومت بالا در مقابل حرارت و صوت دارای عملکرد و کارایی قابل توجهی می باشد.

عایق پشم سنگ بر پایه مواد معدنی از سنگ بازالت تهیه و تولید می شود و به الیاف معدنی نیز شناخته می شود مقاومت بالای این محصول در مقابل آتش سوزی از دیگر ویژگی هایی می باشد که سبب جذب مشتریان و خریداران به سوی پشم سنگ شده است.

این عایق معدنی در انواع عایق تخته ای پشم سنگ ، عایق لحافی پشم سنگ، عایق پتویی پشم سنگ و عایق لوله ای در دانسیته و ضخامت های متنوع تولید می گردد.

هریک از محصولات پشم سنگ در دما و میزان صدای مشخصی کارآیی خواهد داشت بنابراین برای شرایط عایقکاری خود باید محصول با وزن مخصوص پشم سنگ و ضخامت مناسب را انتخاب نمایید.

پشم سنگ در مقایسه با پشم شیشه مضراتی برای بدن انسان نداشته و دوست دار انسان و محیط زیست می باشد.

تولید پشم سنگ در ایران

امروزه شرکت های بسیاری در زمینه تولید و عرضه این محصول در کیفیت و کارایی مختلف به فعالیت مشغول می باشند.

در استان اصفهان ، تهران و خراسان تولید کنند گان بسیاری به تولید این عایق معدنی هستند به همی خاطر گاهی می شنویم پشم سنگ مشهد ، پشم سنگ تهران ، پشم سنگ اصفهان.

با توجه به توزیع کنند گان محصولات پشم سنگ می توان گفت برای برخورداری از فواید و مزیت های این محصول، بایستی تولید کننده معتبری را برای خرید و سفارش خود انتخاب نمود.

در این میان ما یکی از عرضه کنندگان با قیمت مناسب این محصول، در انواع مختلف با کیفیت درجه یک می باشیم و به صورت عمده فروش در سراسر کشور به فعالیت خود ادامه می دهیم.

اهمیت استفاده از این عایق برای همه افراد مشخص بوده و روز به روز شاهد افزایش تولید و فروش سنگ پشم در سراسر کشور می باشیم.

بررسی مشخصات پشم سنگ

پشم سنگ عایق معدنی با ویژگی ها و مزیت های قابل توجهی در بازار عایق های معدنی طرفدار خود را دارد که مهمترین آنها در این بخش بررسی شده است :

مقاومت در برابر حریق

عایق صوتی حرارتی پشم سنگ در برابر حرارت تا دمای بالاتر از ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم است.بیشتر مردم در برج ها و ساختمان های بلند زندگی و کار می کنند. مقاومت بالای پشم سنگ در برابر حریق یک راه حل فوق العاده برای تامین ایمنی برج ها و ساختمان ها در مناطق با رشد جمعیت می باشد.

عایق حرارتی

حفظ دما می تواند بطور باور نکردنی باعث کاهش هزینه های ناشی از گرمایش، سرمایش و تهویه ساختمان شود و میزان کربنی که در ساختمان ها به منظور تامین این موارد تولید می شود را کاهش دهد.

 عایق صوتی

پشم سنگ صدا را محبوس و جذب می کند و باعث کاهش انتقال آن می شود،راه آهن، مترو، جاده، فرودگاه، از جمله زیرساخت های حیاتی برای زندگی شهری می باشد که البته می توانند بسیار پر سر و صدا باشند.

ارتعاش ها و ناشی از این وسایل، سر و صدای ترافیک همگی دارای اثرات منفی بر سلامت و زندگی انسان ها دارند، مخصوصا در زندگی شهری. عایق پشم سنگ به دلیل جاذب بودن صدا می تواند یک راه حل عالی برای رفع این مشکلات باشد.

 دوام

سنگ از جمله مواد با دوام است و عایق پشم سنگ این ویژگی را از ماده اولیه اش که همان سنگ بازالت می باشد به ارث برده است. افزایش عملکرد و پایداری فوق العاده به همراه قیمت پایین از ویژگی های عایق پشم سنگ می باشد.

قیمت پشم سنگ و سفارش آن

فروش سنگ پشم در بازارهای مختلف در سراسر ایران رایج یافته و بسیاری از تولیدکنندگان نیز به صورت اینترنتی به فروش و عرضه این محصول پرداخته اند .

خدمت رسانی در بسیار راحت بوده و افراد می توانند طیف گسترده ای از اطلاعات در خصوص محصول و سابقه شرکت تولیدی آن بدست آورده و با اطمینان بالا خرید خود را به پایان برسانند.

امروزه به دلیل هزینه های بالای مصرف انرژی در سازه های مختلف و همچنین کاهش سر و صداها برای نداشتن مزاحمت برای افراد استفاده از پشم سنگ عایق صدا به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

از این عایق در بین دیوارها و چارچوب پنجره ها برای از بین نبردن زیبایی محل استفاده می کنند.

فروش پشم سنگ با قیمت های مناسب از اهداف مرکز فروش عمده پشم سنگ بوده و از این طریق توانسته ایم نظر و رضایت مشتریان را به سوی خود جذب کنیم.

در نظر داشته باشید که ارزان قیمت بودن عایق های پشم سنگ به معنی بی کیفیت بودن و نامرغوب بودن مواد اولیه استفاده شده در تولید آنها نبوده بلکه با کسب سود کمتر و ارائه محصولات برتر توانسته ایم از معتبرترین عرضه کنندگان پشم سنگ عایق صدا در ایران باشیم.