فروش پشم سنگ  لحافی برای عایق کاری سقف ساختمان ها  در دانسیته های 60 تا 200 کیلوگرم بر مترمکعب و با روکش آلومنیوم یا کاغذ کرافت و یا بدون روکش که این روکش در قیمت آن تاثیر گذار است انجام می گردد .

عایق حرارتی پشم سنگ رولی چیست؟

عایق های معدنی  زیادی وجود دارند از جمله عایق پشم سنگ ،پشم شیشه که به دلیل تولید آن ها از مواد معدنی جز عایق های معدنی شناخته شده اند.

مهمترین دلیل استفاده از عایق ها و عایق کاری جلوگیری از هدر رفتن انرژی و کاهش هزینه هاست که عایق های معدنی بهترین انتخاب برای عایق حرارتی و عایق صوتی هستند.

از جمله انواع عایق حرارتی ، می توان به عایق پشم سنگ که از ذوب شدن سنگ های آذرین و عایق پشم شیشه که از ذوب شدن شیشه بدست می آیند ، اشاره کرد.

مهم ترین تفاوت پشم سنگ و پشم شيشه در میزان مقاومت آن ها در برابر حرارت است که در کیفیت و قیمت نیز متفاوتند.

عایق حرارتی پشم سنگ که از  جمله عایق های حرارتی گرم بشمار می آید در انواع عایق پتویی، عایق تخته ای، عایق لحافی و عایق لوله ای برای کاربردهای صنعتی و ساختمان سازی تولید و به فروش می گردد.

انواع عایق حرارتی بایستی با توجه به دمای کارکرد محیط عایق کاری انتخاب گردند .در این انتخاب علاوه بر نوع پشم سنگ بایستی به دانسیته یا وزن مخصوص پشم سنگ نیز دقت نمود.

یکی از انواع پشم سنگ که می توان برای عایق حرارتی ، عایق صوتی از آن استفاده نمود عایق لحافی یا رولی است که در بازار با عنوان فنوفلت نیز شناخته می شود.

فروش پشم سنگ  لحافی برای عایق کاری سقف ساختمان ها  در دانسیته های 60 تا 200 کیلوگرم بر مترمکعب و با روکش آلومنیوم یا کاغذ کرافت و یا بدون روکش که این روکش در قیمت آن تاثیر گذار است انجام می گردد .

درصورتی که پشم سنگ مناسب برای عایقکاری محیط مورد نظر انتخاب گردد بازدهی بالا خواهد داشت وهزینه مصرف آن درکاهش هزینه های مصرف انرژی جبران خواهد شد اما در غیر این صورت کارایی خود را نیز نخواهد داشت.

کاربرد عایق حرارتی پشم سنگ رولی در ساختمان

یکی از دلایل پرکاربرد بودن پشم سنگ نحوه اجرای آسان آن است که باعث شده هزینه خرید وفروش پشم سنگ در عایق کاری ساختمان ها و سوله های صنعتی ، کم کردن هزینه های انرژی و صرفه جویی در آن است.

از جمله کاربرد های عایق حرارتی پشم سنگ رولی در ساختمان سازی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پوشش و عایق کاری سقف کارگاه ها تولیدی و صنعتی
  • پوشش سقف سوله و شیروانی و سقف های کاذب
  • پوشش سیستم گرمایشی و سرمایشی موتورخانه
  • عایق کاری سطوح با حرارت کم
  • پوشش کانال های تهویه هوا
  • پوشش سقف سالن های مرغداری
  • پوشش سقف سالن های کنفرانس
  • پوشش لوله های با قطرهای زیاد
  • پوشش برج های خنک کننده پتروشیمی ها

مزایای پشم سنگ رولی یا لحافی فنوفلت

از مهمترین مشخصات عایق پشم سنگ به ویژه پشم سنگ رولی با روکش آلومینیومی می توان عایق بودن در برابر حرارت ، مقاومت بالا در برابر تخریب شدن و پوسیدگی ، مقاومت کششی بالا ، انعطاف پذیر اشاره کرد .

این محصول پشم سنگ قابلیت تحمل دما بین 750 تا 850 درجه سانتیگراد را دارد که این دما در مقایسه با سایر عایق های حرارتی بسیار عالی است.

عایق فنوفلت یا پشم سنگ رولی در برابر ارتعاشات شدید مقاوم بوده و از نظر جذب صوت و عایق بودن در برابر آن نیز مقاومت بالایی دارد.

همه انواع پشم سنگ در مقابل آتش ایمن و از گسترش آتش جلوگیری می نمایند.

پشم سنگ لحافی نیز مانند سایر محصول های پشم سنگ انعطاف پذیر بوده ، در برار خوردگی مقاوم و نصب آسان و سریعی دارد.

پشم سنگ علاوه بر سازگاری با محیط زیست ، می تواند به صرفه جویی منابع انرژی کمک بسزایی داشته و ازهدر رفتن آن جلوگیری نماید.

فروش پشم سنگ لحافی در ساختمان سازی

عایق های پشم سنگ به صورتهای گوناگونی تولید می شود که می توان به عایق پشم سنگ لوله ایی , عایق پشم سنگ فله ای, عایق پشم‌سنگ تخته‌ای, پشم سنگ رولی و عایق پشم سنگ پتویی اشاره کرد.

پشم سنگ بسته به نیاز مشتری و محیط به ابعاد و اشکال گوناگون برش داد و منافذ های موجود در ساختمان سازی را به خوبی پوشاند.

استفاده از عایق های مناسب از مهم ترین مواردی است که همه افراد می بایست بدان توجه داشته و ساختمان یا کارخانه و واحد های صنعتی را به نحوی بسازند که انرژی های مختلف به راحتی هدر نروند.

امروزه برای عایق کاری سقف سوله های صنعتی ،سقف کارگاه ها ، سالن های کنفرانس و … می توان از انواع عایق لحافی یا رولی استفاده کرد.

خرید و فروش پشم سنگ لحافی یا فنوفلت بصورت روکش دار یا بدون روکش در فروشگاه های عرضه و توزیع پشم سنگ بصورت حضوری یا اینترنتی انجام می گردد.

یکی از بهترین روکش هایی که برای عایق کاری از آن جهت سفارش پشم سنگ لحافی یا حتی لوله ای و تخته ای استفاده می گردد روکش فویل است.

اکثر مصرف کنندگان پشم سنگ و پیمانکاران برای محیط های مرطوب به سراع انواع پشم سنگ با روکش فویل می آیند.

قیمت پشم سنگ با توجه به نوع روکش که برای آن انتخاب می گردد با نوع بدون روکش آن متفاوت است.

بنابراین هنگام خرید و فروش پشم سنگ علاوه بر دانسیته پشم سنگ به روکشی که برای عایق کاری خود نیاز دارید دقت کنید تا قیمت صحیح به شما پیشنهاد گردد.

با توجه به کاربرد پشم سنگ ، مزایای پشم سنگ و آسان بودن روش نصب پشم سنگ ، برای خرید و فروش پشم سنگ از فروشگاه های عرضه وتوزیع آن اقدام کنید.

از طریق صفحه تماس با ما اکنون تماس بگیرید و آخرین مشاوره های حرفه ایی برای خرید و فروش پشم سنگ و قیمت پشم سنگ  را از ما دریافت کنید.