عایق لحافی پشم سنگ یکی از پرکاربردترین عایق های صوتی و حرارتی است که در بسیاری از فروشگاه ها با توجه به ویژگی های منحصر بفردی که دارد به فروش می رسد.قیمت عایق لحافی پشم سنگ که در اصفهان تولید انبوهی دارد در نرخ های مناسب و ارزانی تنظیم و به بازار عرضه می شود.

تولید عایق لحافی پشم سنگ در اصفهان

پشم سنگ موثرترین و البته مقرون به صرفه ترین عایقی ست که به عنوان عایق صوتی و حرارتی شناخته شده است.

این محصول از ذوب شدن سنگ های آتشفشانی با نام بازالت در دمای 1500 درجه سانتی گراد بعد از گذراندن مراحلی به شکل الیاف تولید می شود .

الیاف 6 میکرونی تولید شده بنام پشم سنگ فله ای ماده اولیه تولید انواع پشم سنگ یعنی عایق تخته ای ، عایق پتویی ، عای لوله ای و عایق لحافی است.

محصولات پشم سنگ هریک برای به ثمر رسیدن فرآیند خاص خود را دارند بعنوان مثال عایق تخته ای و لوله ای باید پخت شوند.

عایق لحافی پشم سنگ که در کارخانه های پشم سنگ در اصفهان تولید انبوهی دارد جزء پرمصرف ترین محصولات پشم سنگ است.

عایق لحافی با روکش کاغذ کرافت یا ورق آلومینیوم به سفارش مشتری در کارخانه های پشم سنگ آسیا ، پارامیس ، جهان عایق پارس،ویلا، پوشینگر ، فراز عایق و … تهیه و تولید می شود.

این عایق حرارتی از مشخصات پشم سنگ بیشتر برای عایق حرارتی و ضد حریق بودن را کاربرد دارد.

گاها این محصول پشم سنگ با پشم سنگ پتویی اشتباه می شود این در حالی است که پشم سنگ پتویی به توری های شش ضلعی گالوانیزه دوخته می شود.

این عایق تنها به کاغذ کرافت یا ورق آلومینیوم مسلح می شود و برای دمای های کم کارآیی دارد.

دمای بازدهی عایق لحافی پشم سنگ

بصورت کلی محصولات پشم سنگ در دمای 30 تا 800 درجه سانتی گراد برای عایق کاری استفاده می گردد.

برای استفاده از عایق لحافی پشم سنگ باید دمای محیط عایق کاری اندازه گیری گردد تا نوع پشم سنگ با دانسیته و ضخامت مناسب آن تعیین گردد.

عایق لحافی پشم سنگ در دماهای پایین تر از 130 درجه سانتیگراد برای عایق کاری حرارتی بسیار عالی بازدهی دارد.

از این محصول پشم سنگ برای عایق صوتی استفاده نمی شود بلکه عایق تخته ای در عایق کاری صوتی بازدهی بهتری دارد.

استفاده از روکش آلومینیوم در این مدل از پشم سنگ باعث می شود پشم سنگ فویل دار در مقابل رطوبت بسیار مقاوم باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت رسانایی که همین ویژگی موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه های ناشی از آن می شود. 

سفارش عایق لحافی پشم سنگ

پشم سنگ جزء مرغوب ترین عایق های حرارتی می باشد که از الیاف های معدنی تشکیل شده و می تواند فوق العاده ترین عایق های حرارتی و نیز عایق صوتی باشد.

تکنولوژی ساخت پشم سنگ اگر چه با اصولی ساده است اما در ضخامت های ۶_۸ میکرون قادر است تا توانایی های بسیار فوق العاده ای در ساختمان های مختلف از خود نشان دهد.

شما با سفارش این محصول می توانید ساختمان خود را در برابر هر نوع آتش سوزی، رشد باکتری و ورود حشرات موذی، صداهای موجود در محیط ایمن کنید.

سفارش عایق لحافی پشم سنگ برای عایق کاری حرارتی سقف سوله ها و سقف های کاذب بصورت عمده و جزیی امکان پذیر است.

عایق لحافی پشم سنگ بدلیل سبک بودن و انعطاف پذیری بالا در عایقکاری سقف کارگاه های صنعتی با دمای کم پر کاربرد است.

برای سفارش این محصول در اصفهان یا هر شهری که هستید می توانید بصورت اینترنتی اطلاعات لازم برای خرید پشم سنگ لحافی را دریافت و اقدام نمایید.

در اصفهان قیمت پشم سنگ مناسب محاسبه می گردد تا مصرف کنندگان به هزینه مناسبی عایق کاری محل سکونت یا محل کار خود را انجام نمایند.

برای سفارش این محصول و دریافت قیمت پشم سنگ از طریق صفحه تماس با ما هم اکنون مشاوره دریافت نمایید تا خرید مناسبی داشته باشید.

موارد کاربرد عایق لحافی پشم سنگ

موارد کاربرد عایق لحافی پشم سنگ متنوع است زیرا این عایق بدلیل انعطاف پذیر و سبک بودن روش نصب اسانی داشته و از لحاظ هزینه نیز بصرفه است.

برای استفاده از عایق لحافی یا هر نوع عایق دیگر اندازه گیری با دقت دمای محیط عایق کاری حائز اهمیت است زیرا هر نوع عایق در دمای خاصی بازدهی دارد.

مانند این عایق که با عایق پتویی اشتباه می شود این در حالی ست که از عایق لحافی در دمای کم و از عایق پتوی در دماهای بالا استفاده می شود.

این عایق معدنی که در دانسیته های 30 تا 120 با ضخامت 2.5 تا 10 سانتی متر تولید می گردد برای مصارف زیادی کاربرد دارد که به صورت زیر فهرست شده است:

  • سقف ساختمان های صنعتی و مسکونی
  • کانال گردش هوا
  • سقف سوله های صنعتی
  • سقف کاذب سالن های کنفرانس
  • عایق کاری سالن های مرغداری
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • عایق کاری تجهیزات با دمای کم
  • عایق کاری سیستم گرمایش و سرمایش موتورخانه ها