پشم سنگ تخته ای یا فنوپانل که برای عایق حرارتی، عایق صدا، ضد حریق دیوارهای حایل دو واحد مسکونی و در انواع صنایع بصورت سخت و نیمه سخت تولید می شود .

با توجه به راحت بودن روش نصب پشم سنگ و سبک بودن و عایق صوتی بالا تقاضا برای این محصول زیاد می باشد.

مناسب بودن قیمت خرید پشم سنگ تخته ای بدلیل  بازدهی بالای آن نسبت به سایر عایق های حرارتی و صوتی در بازار بسیار شناخته شده می باشد .

پشم سنگ تخته ای چیست؟

برای خرید و فروش عایق بهتر است ابتدا بدانیم پشم سنگ چیست؟ دانسیته پشم سنگ چیست؟

به تخته های سخت و نیمه سخت پشم سنگ که از پرس شدن پشم سنگ فله ای طبق استاندارد در دستگاه های پرس ، پشم سنگ تخته ای گفته می شود.

عرضه پشم سنگ تخته ای متناسب با ضخامت و دانسیته مورد نظر به صورت چند لایه و متراکم  در کارخانه های زیادی در ایران می باشد.

در صورتی که روش نصب پشم سنگ با ایمنی و طبق استاندارد های این عایق پشم سنگ صورت گیرد، خرید پشم سنگ تخته ای  نیز مانند سایر عایق های معدنی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می نماید.

سپس پشم سنگ تخته ای به پانل هایی با شکل ها وابعاد گوناگون تولید می شود.

برای عایق کاری دیوارهای ساختمان و کف و سقف باید از انواع پانل های پشم سنگ استفاده شود.

پنل ها به دلیل داشتن ابعاد استاندارد و چگالی بالا همچنین نصب آسان، بهترین نوع برای عایق کاری است.

مهم ترین کاربردهای پشم سنگ تخته ای

از جمله عایق های معدنی پشم سنگ و پشم شیشه  هستند که هردو از الیاف معدنی تولید شده و مهم ترین تفاوت پشم سنگ و پشم شيشه در میزان مقاومت در برابر حرارت است.

با توجه به مزایای عایق پشم سنگ ،کاربرد آن در صنایع پالایشگاهی، نیروگاهی، صنایع غذایی، ساختمان و تأسیسات و حتی خرید پشم سنگ هیدروپونیک  (پشم

سنگ گلخانه ای)برای کاهش هزینه بالای انرژی گسترده شده است.

یکی از پر طرفدارترین عایق های ، پشم سنگ تخته ای یا فنوپانل که برای عایق حرارتی، عایق صدا، ضد حریق دیوارهای حایل دو واحد مسکونی و در انواع صنایع تولید می شود .

این عایق معدنی به صورت سخت و نیمه سخت تولید می شود و بیشتر برای سطوح صاف کاربرد دارد.

با توجه به راحت بودن روش نصب پشم سنگ و سبک بودن و عایق صوتی بالا تقاضا برای این محصول زیاد می باشد.

مناسب بودن قیمت خرید پشم سنگ تخته ای بدلیل  بازدهی بالای آن نسبت به سایر عایق های حرارتی و صوتی در بازار بسیار شناخته شده می باشد .

یک دیگر از دلایل استقبال از خرید پشم سنگ تخته ای آن است که  قدرت عایقی آن ۳۳ برابر دیدار بتونی و ۲۲ برابر دیوار آجری می باشد.

مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ تخته ای

مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ تخته ای در مراکز فروش متنوع  است .

پشم سنگ تخته ای در دسته انواع پشم سنگ جای می گیرد که کاربرد ویژه ای دارد.

در بازار خرید و فروش پشم سنگ تخته ای بسته به کیفیت و وزن پشم سنگ ، ضخامت و ابعاد آن قیمت خرید پشم سنگ تخته ای متفاوت  می باشد .

برای خرید پشم سنگ باید بدانیم که :دانسیته پشم سنگ چیست؟ وزن مخصوص عایق پشم سنگ پتویی چقدر است؟

وزن مخصوص پشم سنگ را دانسیته یا چگالی آن می نامند.

وزن مخصوص عایق پشم سنگ تخته ای بین 60تا 200کیلو گرم بر متر مکعب می باشدکه بسته به صنعت مورد نیاز آن خرید می گردد.

مصرف عمده این محصول بیشتر در صنایع است اما وزن پشم سنگ بسته به اینکه در چه صنعت و سازه ای و با چه ساختاری استفاده می شود، انتخاب خواهد شد.

مصرف کنندگان در صنایع مختلف می توانند جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ تخته ای با مراجعه به صفحه تماس با ما،با ما ارتباط برقرار نموده ، مشاوره و قیمت پشم سنگ را دریافت نمایند.

مراکز عرضه پشم سنگ تخته ای ارزان

عایق صوتی حرارتی پشم سنگ به صورتهای گوناگونی مانند عایق پشم سنگ لوله ای , پشم سنگ فله ای, پشم‌سنگ پتویی , پشم سنگ لحافی و از جمله عایق عایق تخته ای تولید می شود .

باتوجه به اینکه همه انواع پشم سنگ از پشم سنگ فله ای تولید می شوند قیمت آنها به قیمت پشم سنگ فله ای نیز بستگی دارد.

مراکز خرید و فروش انواع پشم سنگ تخته ای بدلیل نصب راحت آن اهمیت ویژه ای دارد . معمولا بهترین مراکز خرید پشم سنگ تخته ای ، مناسب ترین قیمت خرید پشم

سنگ تخته ای را برای مصرف کنندگان مختلف عرضه می نمایند.

مراکز توزیع پشم سنگ تخته ای به صورت حضوری و اینترنتی است .

در بازار فروشگاه های عرضه کننده پشم سنگ تخته ای وجود دارد که قیمت خرید پشم سنگ تخته ای ارزان را بطور عمده و جزئی به آنهایی که خریدار پشم سنگ هستند ،ارائه می نمایند.