خرید عایق لوله ای پشم سنگ مشهد ، تهران و اصفهان در صنایع مختلف در یک محدوده دمایی گسترده برای هوای سرد، آب، بخار، بخار و خطوط لوله نفت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولید پشم سنگ لوله ای

ماده اولیه پشم سنگ باقی مانده سنگ های آتشفشانی است که در دمای بسیار بالایی حرارت دیده و مواد مذاب آن در فرآیندی به الیاف های نازکی تبدیل میشود.

از جمله انواع پشم سنگ که به آن مقداری رزین برای فرم دهی اضافه می شود و طی مراحل پخت به سایزها و قطرهای استاندارد شکل می گیرد، عایق لوله ای پشم سنگ یا ایزوپایپ است.

برای ساده نمودن روش نصب پشم سنگ لوله ای در یک طرف آن برشی داده میشود تا باز و بسته شدن و نصب به آسانی انجام وهمچنین این برش باعث سهولت در عایق کاری زانوها می گردد.

دانسیته ، ضخامت، قطر داخلی و طول این عایق ها در زمان فرآیند تولید، بصورت یکنواخت و استاندارد بوده که بنا به نیاز مشتری بصورت ساده و یا با روکش الومینیوم و کرافت تولید می گردد.

در صورتی که عایق لوله ای پشم سنگ در فضای باز نصب می گردد، استفاده از پوشش ضدرطوبت و فویل آلومینوم ، برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و به حداقل رساندن تلفات تابشی، ضرروی است.

تولیدکنندگان عایق لوله ای پشم سنگ در مشهد ، تهران، اصفهان

بیشتر صنایع و ساختمان سازی ها به دلیل کارایی زیاد پشم سنگ لوله ای از آن به عنوان عایق حرارتی استفاده می کنند و هنگام خرید از تولید کنندگان معتبر با قیمت مناسب خریداری می کنند تا برای آن ها صرفه اقتصادی داشته باشد.

اما برخی از تولید کنندگان عایق لوله ای پشم سنگ تهران ، مشهد و اصفهان عبارتند از:

  1. پشم سنگ پوشینگر :این کارخانه دراصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت احداث گردیده و با توان تولید انواع عایق های پشم سنگ از جمله عایق تخته ای، عایق لحافی، عایق پتویی و عایق لوله ای، تلاش دارد تا با ارائه انواع عایق با کیفیت، نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی داشته باشد.
  2. پشم سنگ ایران عایق: این شرکت در تهران پشم سنگ را با کیفیت و قیمت مناسب و تولید و به بازار خرید و فروش پشم سنگ عرضه می دارد
  3. صنایع عایق سپاهان: این کارخانه که در شهر اصفهان و در سال ۸۲ تأسیس شده است به تولید انواع عایق پشم سنگ لوله ای، پشم سنگ تخته ای، پشم سنگ پتویی، پشم سنگ لحافی و …می پردازد.
  4.  پشم سنگ اصفهان: این شرکت که با ظرفیت تولیدی بالا در تولید انواع پشم سنگ یکی از معتبرترین شرکت های تولید عایق حرارتی و صوتی می باشد توانسته است در بازارهای جهانی صادرات خود را گسترش دهد.
  5. شرکت پشم سنگ پارامیس : این شرکت تولید کننده عایق های صوتی و حرارتی از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را در زمینه تولید پشم سنگ به عنوان یکی از پر کاربردی ترین عایق های معدنی آغاز و تلاش نموده تا بتواند این مهم را به انجام برساند .
  6. پشم سنگ آسیا: واقع در شهرک صنعتی منتظریه نجف آباد تولید کننده عایق های صوتی و حرارتی پشم سنگ می باشد.

سفارش پشم سنگ لوله ای در بازار

عایق لوله ای پشم سنگ که با نام ایزوپایپ یا عایق دور لوله ای در بازار رایج است در شرکت های تولید پشم سنگ صورت تمام اتوماتیک و با جدید ترین و پیشرفته ترین تکنولوژی دنیا تولید می شود.

وزن مخصوص پشم سنگ ، ضخامت، قطر داخلی و طول این عایق ها در طول فرآیند تولید، بصورت یکنواخت و استاندارد بوده که بنا به نیاز مشتری بصورت ساده و یا با روکش الومینیوم و کرافت تولید می گردد.

این عایق لوله ای پشم سنگ در اندازه های ۱/۲ تا ۱۶ اینچ سایز استاندارد لوله ها در بازار عرضه می شود.

استفاده از عایق لوله ای پشم سنگ در بخار صنعتی و خطوط لوله فرآوری در پالایشگاه‌ها، کارخانه‌های شیمیایی، پتروشیمی، داروسازی و گیاهان دارویی کاربرد دارد. 

سفارش پشم سنگ لوله ای در بازار به روش حضوری کار دشواری است در حالی که می توانید با مراجعه به سایت مرکز فروش عمده پشم سنگ ایران خرید اینترنتی داشته باشید.

برای انتخاب و خرید پشم سنگ لوله ای علاوه بر اطلاع از سایز لوله باید دمای داخلی و محیط نیز اندازه گیری گردد تا دانسیته و ضخامت متناسب با آن تهیه گردد.

استفاده از عایق لوله ای پشم سنگ

عایق لوله ای پشم سنگ علاوه بر اینکه یک عایق حرارتی می باشد و برای عایق کاری حرارتی لوله های استفاده می شود، یک عایق صوتی نیز هست که از آن می توان در عایق کاری صوتی تمام لوله ها از جمله لوله های سرویس های بهداشتی، حمام و لوله های فاضلاب استفاده کرد.

در تمام ساختمان ها بخصوص ساختمان های بلند، یکی از منابع تولید صوت، سیستم های انتقال فاضلاب است، بنابراین عایق کاری صوتی این لوله ها از اهیمت ویژه ای برخوردار است.

پالایشگاهها، نیروگاهها، صنایع پتروشیمی و واحدهای صنعتی و مسکونی از مصرف کنندگان اصلی عایق حرارتی صوتی پشم سنگ لوله ای هستند. نوع پوشش دار عایق پشم سنگ لوله ای در صنایع غذایی استفاده می شود.

بطور کلی بهترین عایق کاری با استفاده از عایق لوله ای پشم سنگ صورت می گیرد. از عایق لوله ای پشم سنگ می توان در عایق کاری دماهای بالا تا ۶۲۰ درجه سلسیوس استفاده کرد. برش قطعات عایق لوله ای آسان می باشد و به راحتی می توان آن ها نصب کرد.