عایق پشم سنگ بصورت پشم سنگ تخته ای ، پشم سنگ پتویی، پشم سنگ لحافی، پشم سنگ لوله ای با بهترین کیفیت در کارخانه های ایرانی تولید می گردد.این نوع از عایق حرارتی در دیوار و سقف ساختمان جهت عایقکاری حرارتی و صوتی کاربرد فراوان دارد. عایق پانل با ضخامت ها و دانسیته های مختلف قابل تولید است.

معرفی محصولات عایق پشم سنگ

هریک از محصولات پشم سنگ وزن مخصوص داشته و روش نصب پشم سنگ برای هر نوع متفاوت است .محصولات پشم سنگ بشرح ذیل می باشند:

عایق پانل پشم سنگ یا عایق تخته ای

این نوع از عایق حرارتی در دیوار و سقف ساختمان جهت عایقکاری حرارتی و صوتی کاربرد فراوان دارد. عایق پانل با ضخامت ها و دانسیته های مختلف قابل تولید است.

پشم سنگ پتویی یک طرف تور سیمی یا ایزوبلانکت

این عایق عموما جهت عایق کاری ماشین آلات و تجهیزات کاربرد دارد. عایق توری دار بنا به درخواست مشتری با ضخامت و دانسیته های متفاوت تولید و عرضه می گردد.

پشم سنگ رول لحافی با روکش فویل آلومینیوم مسلح

کاربرد این عایق در صنعت و ساختمان بسیار زیاد است. این عایق با ضخامت ۵ سانتیمتر و دانسیته های ۳۰ و ۵۰ تولید می شود. عایق کاری سقف سوله، زیر شیروانی، سقف کاذب، کانال های هوا و سیستم های تهویه مطبوع از مهمترین مصرف کننده های این عایق می باشند.

عایق پشم سنگ لوله ای یا ایزوپایپ

عایق پشم سنگ لوله ای برای عایق کاری لوله ها در تاسیسات صنعتی و مسکونی کاربرد دارد. این عایق در کارخانه با استاندارد لوله های رایج در بازار و با ضخامت های مورد نیاز خریدار تولید می شود.

خاصیت رطوبتی عایق پشم سنگ

ازجمله ویژگی های پشم سنگ جذب رطوبت بخاطر وجود فیبرها درآن ، پشم سنگ آب را به خوبی در خود جذب می کند و در خود نگه می دارد .این خاصیت موجب جذب هوا توسط ریشه و دانه را آسان نموده و رشد گیاهان را سریع می نماید.لذا به همین خاطر است که پشم سنگ مورد توجه گلخانه داران و مهندسین کشاورزی قرار گرفته است.امروز در کشور ما با توجه به این ویژگی از پشم سنگ در کشاورزی و کشت هیدروپونیک یا پرورش گیاه دربستری غیر از خاک استفاده می گردد.عرضه پشم سنگ بدلیل توسعه کشت بدون خاك در بخش خصوصی کشور ما بعنوان تکنولوژي نوین تولیدگیاهان گلخانه ای قابل توجه است.کشاورزان ، گلخانه داران و پرورش دهندگان انواع گونه های گیاهی می توانند برای دریافت مشاوره وخرید عمده وهمچنین اطلاع از قیمت پشم سنگ هیدروپونیک از طریق صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشند.

خاصیت عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ

مهمترین هدف عایق کاری در ساختمان ها و صنایع جلوگیری از هدر دادن انرزی و کمک به محیط زیست است.حفظ دمای داخلی و میزان مقاومت عایق در حرارت حایز اهمیت می باشد.پشم سنگ و پشم شيشه از جمله عايق هاي حرارتي هستند که هر دو از الياف معدنی تولید می گردند و ضريب مقاومت حرارتي و صوتی خوبي دارند.اما بسته به اینکه در چه ساختمانی و با چه ساختاری استفاده می شوند، انتخاب خواهند شد.مهمترین تفاوت عایق پشم سنگ و پشم شیشه در میزان مقاومت حرارت می باشد.

خرید و فروش و توزیع پشم سنگ ایرانی

مرکز توزیع عایق پشم سنگ ، انواع محصولات پشم سنگ اعم از پشم سنگ تخته ای ، پشم سنگ پتویی، پشم سنگ لحافی، پشم سنگ لوله ای ارائه می نماید.مچنین این مرکز آماده ارائه بهترین قیمت و کیفیت در حوزه تامین پشم سنگ در ایران می باشد.انتخاب پشم سنگ بسته به اینکه در چه ساختمانی و با چه ساختاری استفاده می شوند، متفاوت است.برای خرید پشم سنگ لازم است دانسیته ، ضخامت و ابعاد در نظر گرفته شود .برای اطلاع از قیمت انواع پشم سنگ و دریافت لیست قیمت لازم است از طریق صفحه تماس با ما با ما در ارتباط باشید.