سفارش پشم سنگ تخته ای اگر به صورت اینترنتی صورت گیرد و مستقیم از کارخانه برای مصرف کننده ارسال گردد به دلیل حذف عواملی چون زمان و هزینه های رفت و آمد قیمت نهایی عایق مناسب تر برآورد می شود. به نظر شما چه عوامل دیگری در قیمت تولید شده این محصول تاثیر گذار خواهد بود؟

دانسیته پشم سنگ تخته ای چیست

پشم سنگ تخته ای در زبان مهندسین و تولید کننده گان به آن عایق پانلی یا فنوپانلی نام گذاری شده است.دانسیته در عایق های پشم سنگ همان وزن مخصوص الیاف های معدنی و یا چگالی الیاف ها گفته می شود.نحوه اندازه گیری الیاف ها برای دانسیته عایق در ابتدا باید از قبل برنامه ریزی شده و مطابق با نحوه سفارش صورت گیرد.اگر سفارش مصرف کننده برای عایق تخته ای با دانسیته ۱۰۰ و ضخامت ۵ سانتی باشد به صورت زیر تولید می گردد:

– رشته های معدنی را پس از قالب گیری در کوره برای پخته شدن و گرفتن رطوبت الیاف ها هدایت می کنند.

– با پخته شدن رشته های معدنی وزنشان کاهش پیدا می کند.

ا- ز این رو مهندسین برای هر قالب ۵ کیلو گرم بر متر مکعب الیاف اضافه می کنند تا دانسیته مطابق با سفارش تولید شود.

– به مقدار وزن مخصوص که در قالب ریخته می شود دانسیته پشم سنگ می گویند.

قیمت عایق پشم سنگ تخته ای

قیمت پشم سنگ برای خیلی از مصرف کننده گان اهمیت بالایی دارد.به همین منظور شرکت های تولید کننده عایق های حرارتی و صوتی با ارائه کاتالوگ قیمت انواع پشم سنگ اطلاعات را در اختیارشان قرار می دهند.شرکت های پشم سنگ مانند: پشم سنگ خارون، پشم سنگ ایران و پشم سنگ سپاهان قیمت نهایی را براساس مقدار وزن مخصوص مشخص می کنند.دانسیته های عایق پانلی از ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۴۰، ۱۶۰ و ۱۸۰ کیلو گرم بر متر مکعب و در ضخامت های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیمتر تولید می شود.حال این سوال برای شما به وجود می آید که ارتباط دانسیته با قیمت چیست؟
دانسیته هر بالا تر از ۱۰۰ باشد یعنی مقدار وزن مخصوص الیاف که در قالب ریخته است بیشتر می باشد.از این باب قیمت پشم سنگ هم افزایش می یابد.ارتباط این دو یعنی وزن مخصوص و قیمت به صورت مستقیم شناسایی شده است.برای سفارش پشم سنگ تخته ای و دریافت کاتالوگ قیمت می توانید با شرکت خارون ارتباط تلفنی برقرار کنید.

انواع پشم سنگ تخته ای

عایق های حرارتی و صوتی در برابر آتش و صوت مقاومت بالای ۱۷۵۰ درجه سانتی گراد از خود نشان می دهند.اما برای افزایش مقاومت کارخانه های تولید عایق اقدام به نصب انواع روکش ها بروری الیاف ها نموده اند.

انواع روکش پشم سنگ تخته ای عبارتند از:
– روکش کاغذ کراف.
– روکش فویل آلومینیوم ساده.
– روکش فویل آلومینیوم مسطح.
– روکش پارچه نسوز.
برای سفارش روکش باید قبل از تولید عایق تخته ای نوع روکش را با مدیر فروش هماهنگ کنید.

کاربرد پشم سنگ تخته ای

– عایق کاری بین جداره ها.
– عایق کاری استودیو های موسیقی و فیلم برداری.
– عایق کاری کف ساختمان های مسکونی.
– عایق کاری سقف ساختمان های صنعتی، مسکونی و تولیدی ها.
– فرودگاه ها.
– مترو ها.
– اتوبان ها.
– عایق کاری در های مسکونی و شرکت ها.

سفارش پشم سنگ تخته ای

سفارش پشم سنگ تخته ای به سه صورت زیر امکان پذیر خواهد بود:

– سفارش پشم سنگ تخته ای به صورت اینترنتی.
– سفارش پشم سنگ تخته ای به صورت تماس تلفنی.
– سفارش پشم سنگ تخته ای به صورت حضوری در دفتر فروش.
همانطور که در بالا به آن اشاره شده است امروزه سریع ترین راه و مناسب ترین راه از نظر زمان و قیمت سفارش به صورت تلفنی و اینترنتی می باشد.شرکت پشم سنگ خارون با عرضه اطلاعات تماس با ما در سایت خود آماده دریافت سفارشات شما مصرف کننده گرامی می باشد.