ما متعهد به بهبود بهره وری انرژی در ساختمان های خود با راه حل های نوآورانه و با کارایی بالا و محصولات داخلی کشورمان هستیم.انواع محصولات عایق بندی پشم سنگ مناسب تمام ساختمان ها می باشند و می توان به سقف، دیوار، کف، و سیستم های تهویه مطبوع استفاده کرد. در مراکزفروش پشم سنگ ضد آتش مقاوم دربرابر حرارت ،آشنایی بیشتری با محصولات پیدا خواهید کرد.

عایق ضد حریق پشم سنگ

این تصور غلط وجود دارد که منظور از پوشش ضد حرق یعنی مقابله و عدم شعله ور شدن مصالح،در برابر آتش مستقیم و بدون تغییر در خواص فیریکی و شیمیایی پوشش خواهد بود!که این تصور کاملا اشتباه بوده.منظور از پوشش ضدحریق و یا عایق ضدحریق مانند پشم سنگ این است،که شعله تا زمان مشخص و استاندارد میتواند در برابر آتش مقاومت کرده و سازه را حفظ نماید.اما ممکن است باتوجه به شرایط خود آسیب دیده و یا کارایی خود را از دست بدهد.

طیف متنوعی از عایق این محصول برای انواع برنامه های کاربردی مانند:
– ساختمان پیش ساخته.
-سیستم های دیوار و نما .
-کوره ها.
-دودکش ها.
-پانل های صوتی و کنترل لرزش .
-حرارتی.
-صنایع دریایی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش پشم سنگ مناسب

این محصول به صورت معمول در ۴ فرم اصلی تولید و در بازار قابل دسترس میباشد.مناسب ترین نوع این محصول که سهولت نصب و عایق کاری داشته باشد، محصول بصورت تخته ای بوده.این نوع از محصول قابلیت تولید در ضخامت و ابعاد مختلف را دارا میباشد.علاوه بر ضخامت و ابعاد این محصول میتوان با تغییر دانسیته و یا چگالی این محصول ، ضریب انتقال حرارت و مقاومت حرارتی آن را تغییر داد.همچنین میتوان میزان جذب فرکانس های مزاحم را علاوه بر تغییر دو پارامتر ذکر شده با استفاده از تغییر در چگالی و دانسیته عایق، بهبود بخشید.در حال حاضر باتوجه به خلا قانونی و عدم نظارت صحیح بر ساخت و ساز های خصوصی نمیتوان گفت چه تعداد از واحد های تولید شده مباحث مقابله با اتلاف انرژی و ذخیره سازی انرژی را رعایت کرده اند.اما با توجه به بازار هدف محصولات این محصول میتوان به صورت قاطع اعلام کرد.بیشترین مصرف این محصول در ساخت و سازهای دولتی و مراکز بیمارستانی و یا این دست میباشد.

کاربرد پشم سنگ در سازه های فلزی

سازه‌های فلزی در هنگام بروز حریق در نتیجه جذب حرارت زیاد و داغ شدن، مقاومت مکانیکی خود را از دست داده و نرم میشوند و تغییر شکل می‌دهند و این باعث فرو ریختن کل سازه می‌شود. به همین دلیل سازه ‌های فلزی خصوصا ستون‌ها و تیرهای ساختمان را با روش‌های مناسب به وسیله پشم سنگ ،عایق کاری می‌کنند تا در صورت تداوم حریق حتی تا ده ساعت هیچ مشکلی برای سازه‌های ساختمان به وجود نیاید.عایق های پشم سنگ به عنوان سوخت برای آتش عمل نمی کنند و یک عایق آیده ال در ساختمان های مسکونی به حساب می آیند. اتاق هایی که با پنل های پشم سنگ عایق شده اند ۵۴% نسبت به اتاق هایی که عایق نشده مقاومت بیشتری در برابر آتش دارند. پشم سنگ باعث گسترش آتش نمی شود، به همین دلیل زمان بیشتر برای خروج افراد فراهم می کند که این در نجات جان افراد بسیار مهم است. علاوه بر این فرصت بیشتری را برای خاموش کردن آتش فراهم می کند و میزان خسارت حاصله از آتش سوزی را کاهش می دهد.
پشم سنگ با بستن روزنه ها و ممانعت از دستیابی آتش به دیوار، کف و سقف ساختمان ها از سوختن تجهیزات موجود در آن ها مثل کابل ها، لوله ها و کانال ها جلوگیری می کند.عایق پشم سنگ در هنگام حریق هیچ گونه دود و ترکیبات مسموم کننده که جان افراد حریق زده را به خطر بیندازد، از خود متصاعد نمی کند.این ویژگی های پشم سنگ باعث شده که در بسیاری از کشورها به عنوان یک عایق حرارتی در ساختمان استفاده شود.