عایق تخته ای پشم سنگ یکی از پرفروش ترین محصولات پشم سنگ است که دارای خواص عالی برای کاهش صدا و نویز و یک عایق حرارتی ضد حریق با نقطه ذوب بالا با قمیت مناسب می باشد.

عایق تخته ای پشم سنگ Compressed Board Insulation

عایق تخته ای یا فنو پانل بانام لاتین Compressed Board Insulation در بین عایق کاران و ساختمان سازان شناخته شده است.

پشم سنگ تخته ای که برای عایق کاری اجزای ساختمان ازجمله سقف ، دیوار ،کف و نمای آن کاربرد دارد قابلیت تحمل دما تا  ۸۰۰ درجه سانتی گراد را دارد.

این نوع از محصول پشم سنگ مانند سایر محصولات پشم سنگ در کنار عایق حرارتی ، عایق صوتی بوده ومی تواند برای ساکنین ساختمان صداهای اضافی و نویزها را حذف و آنها را از آرامش بهره مند سازد.

پشم سنگ تخته ای ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد به همین دلیل از آن در عایق کاری بخش های مختلف فرودگاه ها، استودیوهای ضبط صدا، زیر ریل قطار، ایستگاه های مترو به منظور جلوگیری از انتقال ارتعاشات استفاده می شود.

پشم سنگ تخته ای همچنین برای عایق کاری و جلوگیری از حریق نیز موثر است ،بنابراین با خرید عایق تخته ای با سه مشخصه مهم عایقکاری مقرون بصرفه ای خواهید داشت.

با توجه به سه نمونه از مشخصات پشم سنگ می توان گفت یکی از کاربردی ترین روش های عایق کاری برای ساختمان از جمله سقف و دیوارها استفاده از پشم سنگ تخته ای ست .

کاهش مصرف انرژی با عایق تخته ای

همانطور که گفته شد پشم سنگ یک عایق حرارتی وصوتی است که خاصیت ضد حریق آن نیز باعث شده از جمله عایق های حرارتی پرمصرف باشد.

عایق تخته ای با جذب صوت عالی و عایق حرارتی بودن در کنار آن کمک می کند تا ساکنین ساختمان ها در مصرف انرژی آسوده تر باشند.

از مزایای پشم سنگ می توان به جلوگیری از تلفات انرژی و به دنبال آن کاهش هزینه های مصرف انرژی اشاره نمود .

هوای گرم سبک تر از هوای سرد است و به همین دلیل همواره به سمت بالا حرکت می کند، این جریان طبیعی هوا در ساختمان باعث می شود که میزان زیادی از انرژی گرما، از سقف و دیوارها خارج شود.

با توجه به اینکه بیشترین انرژی در فصل سرما از طریق ساختمان های مسکونی و صنعتی از دست می رود بهترین راه کار را باید پیش گرفت.

از نظر متخصصین و مهندسین انرژی بهترین راه کار عایق بندی ساختمان درحین ساخت است که البته استفاده از عایق برای ساختمان های بهره برداری شده نیز توصیه می شود.

عایق پشم سنگ تخته ای برای عایق کاری حرارتی و صوتی با توجه به ضد حریق بودن آن در ساختمان ها بسیار توصیه می گردد.

این عایق پشم سنگ علاوه بر کنترل مصرف انرژی و کاهش هزینه های مربوط به آن ساکنین و ساختمان را در برابر آتش مصون می نماید.

مزایای استفاده از پشم سنگ

در میان انواع پشم سنگ ها بهترین نوع آن پشم سنگ تخته ای است که در موارد بسیاری کارایی دارد.

مزایای استفاده از پشم سنگ های تخته ای در ساختمان سازی به عنوان عایق حرارتی و صوتی و آکوستیکی استفاده می شود.

موارد مصرف پشم سنگ تخته ای در ساختمان، کف ساختمان، سقف ها، مراکز تهویه، استودیوهای صدا برداری و همچنین سالن های مختلف می باشد. از جمله مزایای پشم سنگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. ضد حریق: با توجه به اینکه این پشم سنگ ها تا دمای ۸۰۰ درجه سانتی گراد تحمل دما دارند بنابراین به سادگی آتش نمی گیرند و به سادگی حریق را توسعه نمی دهد.
  2. عایق صدا و حرارت: این پشم سنگ ها در واقع از سنگ بازالت تهیه می شوند و اگر در دیوارهای ساختمان استفاده شود صدا از داخل اتاق بیرون نخواهد رفت و همچنین در شرایط سخت سرمایی عایق خوبی برای حرارت است و محیط داخل را گرم می کند.
  3. نصب ساده: روش نصب پشم سنگ ها بدلیل برش ساده آن ها سریع است.
  4. طول عمر: مقاومت پشم سنگ در برابر مواد شیمیایی و میکروب ها و قارچها و همچنین عدم تولید گاز های شیمیایی وسمی باعث شده که این عایق طول عمر و دوام زیادی داشته باشد.

خرید پشم سنگ با قیمت مناسب

خرید پشم سنگ با قیمت مناسب از مراکز فروش عمده پشم سنگ بدون واسطه و با قیمت کارخانه سبب شده که این عایق پر فروش ترین عایق حرارتی باشد.

مراکز پخش و توزیع پشم سنگ تخته ای در کشور زیاد است و پشم سنگ را می توان با قیمتی مناسب از این مراکز تهیه نمود.

سایت مرکز فروش عمده پشم سنگ دسترسی به قیمت انواع محصولات پشم سنگ را ساده نموده است.

این مرکز علاوه بر اینکه پشم سنگ تخته ای را توزیع می کنند سایر پشم سنگ ها را هم عرضه می نماید.

شما برای خرید این پشم سنگ ها می توانید بهترین نوع آن را متناسب با دما و میزان صدای محیط و کارایی آن انتخاب کرده و از مراکز فروش عمده تهیه نمایید.

ما هم در این زمینه خدمات ارائه می دهیم و لذا می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص خرید انواع پشم سنگ ها و لیست قیمت پشم سنگ تخته ای مطرح نمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.