در بازار خرید و فروش پشم سنگ لوله ای بسته به کیفیت و وزن پشم سنگ ، ضخامت و ابعاد آن قیمت خرید پشم سنگ لحافی متفاوت می باشد .معمولا بهترین مراکز خرید پشم سنگ ، مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ لوله ای را برای مصرف کنندگان مختلف عرضه می نمایند.

پشم سنگ لوله ای چیست؟

پشم سنگ‌ لوله ای نیز مانند سایر انواع پشم سنگ ها از الیاف پشم سنگ فله ای تولید می شود.به پشم های الیافی تولید شده با توجه به نوع و مدل، مواد مورد نیاز در جهت افزایش کیفیت اضافه و در نهایت به شکل لوله ای تولید می گردند.همان‌طور که از نام پشم سنگ لوله ای پیداست ، پشم سنگ لوله ای به صورت لوله یا استوانه‌ای تولید و توزیع پشم سنگ انجام می گردد.برای اتصال پشم سنگ لوله ای ( ایزوپایپ ) ، یک طرف را به طور کامل شکاف می‌دهند. سپس عایق را از محل شکاف باز شده، روی لوله‌ها و قسمت‌های لوله ای شکل نصب کرده و با سیم‌های فلزی مخصوص آن‌ها را می‌بندند .در آخر ورقه گالوانیزه شده یا آلومینیومی را روی آن برای افزایش مقاومت نصب می‌کنند.

مهم ترین کاربردهای پشم سنگ لوله ای

کاربرد پشم سنگ لوله ای بدلیل تولید از مواد معدنی و تحمل درجه حرارتی بالا در عایق کاری موارد زیر :

– عایق کاری لوله‌های انتقال دهنده مواد و سیالات گرم و سرد
– سیستم‌های حرارتی و تهویه هوا
– مخزن‌های نگهدارنده مایعات و مواد
– در تأسیسات کارخانه‌ها ،پتروشیمی‌ها ،پالایشگاه ها ،کارخانجات تولید فولاد،آلومینیوم ، مس ، روی و سیمان از پشم سنگ لوله ای برای عایق کاری استفاده می شود.

مهم‌ترین صنایعی که می‌توانند از این نوع پشم سنگ استفاده کنند، در صنایع غذایی و همچنین موتورخانه‌ها به منظور عایق کاری لوله‌ها به منظور کاهش مصرف انرژی و آسیب است.بصورت کلی اگر روش نصب پشم سنگ با ایمنی و طبق استاندارد های این عایق پشم سنگ صورت گیرد، خرید پشم سنگ لوله ای نیز مانند سایر عایق های معدنی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می نماید .

مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ لوله ای

مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ لوله ای در مراکز فروش متنوع است .پشم سنگ لوله ای در دسته انواع پشم سنگ جای می گیرد که کاربرد ویژه ای دارد.در بازار خرید و فروش پشم سنگ لوله ای بسته به کیفیت و وزن پشم سنگ ، ضخامت و ابعاد آن قیمت خرید پشم سنگ لحافی متفاوت می باشد .خریدار پشم سنگ باید بداند وزن مخصوص عایق پشم سنگ لحافی چقدر است؟وزن مخصوص پشم سنگ لوله ای بین ۱۰۰تا ۱۶۰کیلو گرم بر متر مکعب می باشدکه بسته به عایق کاری مورد نیاز آن انتخاب می گردد.افرادی که خریدار پشم سنگ هستند، می توانند جهت اطلاع از مناسب ترین قیمت خرید پشم سنگ لوله ای با مراجعه به صفحه تماس با ما،با ما ارتباط برقرار نموده ، مشاوره و قیمت پشم سنگ را دریافت نمایند.